godnatt

nu har jag grejat med datorn.

och rosbilderna, men jag jobba med dom snabbt, för
amanda är inte på humör, skriker och domderar.
usch, vilket humör det är på henne, stackars den karl som blir ihop
med henne.
han kommer att få ett helvete, tror jag.

har varit ute på en promenad vid 7-tiden, för klockan 8, var det anna pihl, på tv.
jag tycker att danskarna är förbaskat duktiga på polisfilmer.

mordkommisionen, har jag kollat på flera gånger, tröttnar aldrig på det.

ok, jag kan inte infoga mina foton......segt, får pröva imorgon, ifall det är bloggen som segar sej
sorry.

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Det är bra med humör. Killar ska inte ha det för lätt ;)
Synd på bilderna men får se dem i morgon då kanske....
Godnatt på dig

Ängeln

2008-02-18 @ 21:19:10
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0