godmorgon, vad ska ni göra idag??

om man nu kan säga godmorgon, när klockan snart är 10.
är ju på jobbet.

jag blev snopen, jag bloggade ingenting, igår, varför??
jo jag höll på att möblera om i roberts rum, det är inte det lättaste, försök att
få en 13 åring att vara med.

jag- kan vi inte ställa sängen där
robert- nej, jag vill ha den där den är nu.
jag- jamen du, sedan ställer vi skrivbordet där.
robert- varför? kan den inte stå där den är, måste jag vara med.

till slut sa jag gå, och gör något annat, jag bestämmer själv, det gick inte en sekund så var han väck.
typiskt killar.

amanda var lite snorig, och hade lite ont i halsen, så det är något på gång där, nu är hon i skolan
för hon hade inget feber.

vad ska ni göra idag då??


Kommentarer
Postat av: Sanna

Gå i skolan.

2008-02-08 @ 10:15:19
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Fridah

idag blri det lugnt :) :D

2008-02-08 @ 10:22:34
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0