godmorgon, vad ska ni göra idag??

idag  har jag lovat amanda att ta en tur med våra kameror, amanda har
en egen som hon fick, när hon fyllde 6:år i sommras.

ingen sol som vill komma fram, så det blir säkert trista bilder idag.
för min del skulle jag vilja lära mej mer av photoshop,

för av en trist bild
kan man göra mera där, vill inte fråga min man så mycket.
för jag vill inte höra allt,  jag vill luska fram lite själv vad
man kan ha för  användning av det bildprogrammet.

handla mat skulle jag behöva oxå, det ekar i kylskåpet, och frysen.

humordax nu på måndagmorgonen skulle sitta fint, eller hur.

eller ska vi sjunga den fina låten från igår,  kebabpizza och........., hehe.

vad tyckte ni om schlagerlåtarna igår, var det rätt låtar som gick vidare ???

här kommer en fräckis

Den gubben, den gubben...

Lasse, 55, satt på krogen och drack med kompisarna. Då kom en äldre man fram till honom, knuffade till honom i sidan och sa:
- I går kväll fick jag en avsugning av din morsa.
Lasse ignorerade gubben och fortsatte prata med killarna vid bordet. Då fick han en ny knuff och hörde:
- I natt satte jag på din morsa i två timmar i sträck.
Lasse fortsatte att ignorera honom. Då knuffade gubben till honom en tredje gång och flinade:
- Förra veckan tog jag din morsa bakifrån över köksbordet!
Lasse suckade och svarade:
- Gå hem farsan. Du är stupfull nu igen.

Robert Wells Angels med sidekick!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja rätt låt gick helt klart vidare.
Jag får oxå luska ut hur photoshop fungerar för Urban kan inte ett skvatt.
KRAM
hoppas få se lite bilder sen på er promenad

2008-02-17 @ 09:31:57
URL: http://vitlantligsjal.blogspot.com
Postat av: Nickan

Har lite svårt för dessa låtar men alltid finns det någon som gillar dem! Vad tyckte du själv? Historien var kul.HiHiHi

2008-02-17 @ 14:38:02
URL: http://opelnickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0