godmorgon fredag

nu sitter jag på jobbet.

det ser ut som att solen ska skina idag med, med vädret
känns det som om det är lugnet före stormen.
det borde bli ett bakslag snart. med regn och snö.

vad ska ni göra idag, skola, jobb, osv ??

nu ska vi skoja med norrmännen.

Vet du varför norrmennen alltid har en bildörr med sig när dom går i öknen?
Svar: För att dom ska kunna veva ner rutan om det blir för varmt!

Varför har norrmännen pyamas när de åker motorcykel?
Svar: För de ligger i kurvorna.

Hur många norrmän behövs det för att tvätta en bil ?
Svar: Två. En som håller i svampen och en som kör bilen fram och tillbaka.

vilka söta vovsingar, vill ha en.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är på väg till jobbet just nu. Verkar bli en härligt solig dag:) Ja, du har rätt ang. bilden på min blogg häromdagen. Den är tagen vid badplatsen på Kollsberg.

2008-02-15 @ 09:26:15
URL: http://mariasfoto.blogg.se
Postat av: Ängeln

Så klart jag traskar omkring naken med mina gångstavar ;) (det skulle se ut det)

Jag är ju hemma på dagarna så jag har inga ursäkter för att inte gå ut.
Middagen inställd ikväll, grannen sjuk (typiskt). sonen ska till mormor och morfar, sambon match så det blir lugnt ikväll.

Ha en riktigt skön fredag!
Ängeln

2008-02-15 @ 13:00:12
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0