godmorgon "biodag"

idag ska amanda ta bussen in till stan, och gå på bio.

hon har valt "spöket laban".

"alvin och gänget" får vi titta på när det är sportlov.

så det får bli en liten popcorn, för det går inte att se på bio utan popcorn sa amanda.
efter bion blir det  mac donalds,  bara bra mat idag.

om jag känner amanda rätt, så är det hon som basar över popcornen, jag får inte smaka.

så var det när jag gick på bio med robert på "eragon" då köpte vi en stor popcorn, som
vi skulle ha tillsammans.
han vet inte vad tillsammans är, jag fick bara smaka, när han skulle dricka läsk.
då fick jag äran att hålla i popcornen, han drack fort, den luringen.

ibland önskar jag att jag fick gå på en vuxenbio, utan barn.

jag har sett nästan alla harry potter på bio, med robert.
heffaklumpen, med amanda.

ska jag vänta tills de är vuxna eller.
jag får dra med en kompis, i så fall.

vad ska ni andra göra idag ???

 CLICK HERE FOR FEEDINGTHEDESIRE GRAPHICS
FEEDINGTHEDESIRE

Kommentarer
Postat av: ULLA

Nu får Ni ha det så bra på bion. Sven är och handlar. Jag har gjort dom vanliga morgonsysslorna.
sen blir det väl Tv och läsa litet. Ha det bra!
Ulla

2008-02-02 @ 12:02:27
Postat av: Ulla

Ni får ha det så bra på bio. Sven är och handlar
jag har väl gjort dom vanliga morgonsysslorna,
sen blir det väl Tv och läsa litet.
Ha det bra.
Ulla

2008-02-02 @ 12:07:05
Postat av: Ulla

Ja, Ja, flera svar, jag är nog i nybörjarstadiet.
Ulla

2008-02-02 @ 12:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0