godafton + humor

nu är amanda i badet, imorgon får hon allt gå till skolan.
hon är mycket bättre nu.

jag var inne på min systers blogg, hon gillar att pynta och greja i sitt hem.
det senaste hon lagt in var en superidé , det måste jag med göra.

klicka in och se vilken bra idé att gömma böckerna i bokhyllan.

SYRRAN

Fingertoppskänsla...

Oskar struttar fram till en av de andra gamlingarna på ålderdomshemmet och säger:
- Kan du gissa hur gammal jag är?
Åldringen tittar på honom och säger:
- Åttio.
- Nej, säger Oskar stolt. Nittiotvå.
Belåten struttar han fram till en annan åldring och frågar:
- Kan du gissa hur gammal jag är?
- Åttiofem.
- Nej, säger Oskar. Nittiotvå.
Så går han fram till en gammal kvinna och ställer samma fråga. Men i stället för att genast svara, drar hon snabbt ner gylfen på Oskars byxor och sticker in handen. Hon känner noga och länge på hans lösa delar och säger sedan:
- Nittiotvå.
- Hur kan du veta det? säger Oskar förbluffad.
- Jo, jag hörde dig säga det till de andra.


kolla in vilken gullig elefantunge


Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej på dej
Det var smarta ideer din syrran kom med...Jag måste komma igång och måla och piffa upp hemma..mest snack ...måste agera.Må så gott

2008-02-10 @ 21:06:57
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Ängeln

Vilken söt liten elefant.....
Du din syrra är inte så dum hon, fast borde ha andra bokhyllor hemma för att kunna göra likadant :(

det är inte svårt att pärla alls, det enda som krävs är tålamod och en någorlunda tanke på hur resultatet ska bli. Finns riktigt bra startkit att köpa antingen på Panduro, Slöjd detaljer, eller över nätet. Då får man oftast allt man behöver. är det något så fråga bara. Alla kan pärla :)
Ha en bra fortsättning på kvällen.
Kram
Ängeln

2008-02-10 @ 21:18:39
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Caroline

Tack syrran för dom fina orden om min blogg.
Kul att du nämnde den.
KRAM

2008-02-11 @ 12:09:19
URL: http://vitlantligsjal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0