baka kaka

nu har jag bakat cookis med chokladbitar i, de blev ok.
så länge ungarna äter dom så är de väl goda, jag äter inte så mycket kakor.

ska ta mej en promenad senare idag.

humordax

Nytt bensinpris

Det kom en bilist till en bensinstation och skulle tanka.
- Ni är den siste kunden som får tanka till det gamla priset, sa personalen på bensinstationen.
- Då tar jag full tank, sa kunden.
När allt var färdigtankat frågade han vad det nya priset skulle bli.
- 2 kr billigare, svarade personalen.

massor av roliga katter

 

www.humorbrevet.se

image192

mina bakverk, "cookies med chokladbitar"

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Att du var en sådan bul/kak mamma ;)
Ser goda ut!

Ängeln

2008-02-09 @ 22:56:27
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0