utmanad

Jag har blivit utmanad av opelnickan , och här kommer lite alldagliga fakta om mig:

1.Vilken mat äter du ofta?
smörgåsar ( jag vet, jag borde skämmas)

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller du hjälper till och dukar ut ?
jag hjälper till att duka ut till köket.....

3. Var sitter du helst när du bloggar ?
i tv-rummet


4. Köper du ofta Triss ?

aldrig, jag köper mej blommor istället =)


5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester ?

       rhodos ( 2 hela veckor)

6. Vilken tv kanal tittar du på mest ? 
olika, tittar när amanda har lagt sej, klockan 21.00 ungefär.

jag utmanar alla som vill anta utmaningen......

Glitter Graphics

Betty Boop Glitters

Kommentarer
Postat av: Anna

M mm du borde äta ordentligt...mycket järn...blodpudding ordinerar jag..stekt i gjutjärnspanna...med rårivna morötter o ett glas juice...rena hälsokuren...bra för blodet..hör nu vad syster Anna säger... men du.. då tänker jag på dig imorgon när du ska till doktorn...m mm jag vill dig så väl.. kram Anna

2008-08-28 @ 20:20:58
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Soffie

kul att få mer fakta om dej!!!

kramen

2008-08-28 @ 22:33:38
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Nickan

Kul att få veta lite mer om dig! Fin Betty Boop, henne gillar jag. Jag har två väskor med henne på. Måste fota!

2008-08-29 @ 17:30:14
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0