min arbetsplats

här sitter jag nu och jobbar, rensar skolbilder osv....
tar en ståpaus nu, man blir lite stel när man blir sittandes framför en skärm, hela
dagen.....



ordning och reda löning på fredag =)

nu på morgonen har jag tagit prover, som jag får svar på reumatalogen när
jag ska dit på fredag, de vill kolla så att crp:n har gått ner.

ska vi köra en liten rolig historia, det var länge sedan....dax....

Det var en gång en kvinna som skulle gifta sig. Hon var hos sömmerskan för att prova sin klänning inför bröllopet och berättar där att det var fjärde gången hon skulle gifta sig. Sömmerskan utbrister då att hon inte kan gifta sig i vit klänning!
- Varför inte? undrar kvinnan.
- Det förstår du väl? Du är ju inte oskuld! svarar sömmerskan.
- Det är jag visst det! Svarar kvinnan.
- Och hur kan du var det efter att ha varit gift tre gånger? undrar sömmerskan.
- Jo, första gången var jag gift med en gynekolog, och han ville bara titta! Andra gången gifte jag mig med en psykolog och han ville bara prata om den! Och tredje gången var jag gift med en frimärkssamlare och tror du jag saknar honom eller?
www.humorbrevet.se


Glitter Graphics

Betty Boop Glitter Graphics

Kommentarer
Postat av: Ulla

Hahaha! Tack för den historien!

2008-08-27 @ 15:50:38
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0