lyxat till håret

idag tog jag mej friheten att ha hårinpackning i håret, jag gick omkring
med det i flera timmar, och varje gång när man har gjort det, så tänker jag.
varför gör jag det inte oftare.......

amanda sa vad har du i håret, och varför jag har det, osv....

det var skönt att få  lyxa till håret, i allafall...



en stor burk som räcker länge....... bara att slösa in i håret.

sedan tänkte jag bjuda på lite fika till er som kikar in, det ska man väl
ha när det är söndag, varsegod att ta för er.....det räcker till alla.



mums, vad mycket gott......

Kommentarer
Postat av: Nickan

Vilket härligt kakfat! Ja, varför gör man inte mer för sig själv? Fattar inte. Mitt hår skulle må bra av en inpackning! Ha dè

2008-08-31 @ 20:28:05
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Anna

Men du vad gott...vilka goda bullar...mums..tack så mycket...

2008-08-31 @ 20:41:31
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0