lyckotroll

snart ska jag iväg till vårdcentralen och ge lite prover.
sedan klockan 13.30 bär det iväg till reumatalogen.........hoppas att allt är bra.

amanda har haft sitt raseriutbrott,nu på morgonen hon valde en tröja med huva på, jag sa att
den är för liten, och jag vill inte att du ska ha kläder med huva på i skolan.

jag kanske är nipprig, men jag tänker på allt de kan fastna med huvan.

men hon krängde på sej tröjan, hon insåg att den var för liten.
jag får inte av den sa hon, så jag fick hjälpa henne, när jag skulle dra den över huvudet, så
rev det på hennes öron.

hon blev arg springer in på toan och låser in sej, tillslut tyckte jag att det var dax att hon skulle komma ut.
nej, jag vill sitta här kom svaret..... ungar säger jag, lilltonåring är hon allt i.

och robert kör sitt race, samma tjat varenda morgon.



här står mitt lyckotroll, snälla trollet ge mej lycka idag.......


Kommentarer
Postat av: Mia

Skickar lite lyckotankar till dig jag också... L

2008-08-29 @ 07:55:36
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Vilket sött litet lyckotroll !

Kommer ihåg för många år sedan då jag samlade på sådana små troll.

Hoppas att det går bra hos vårdcentralen och reumatologen, och att allt är bra.

Ja, det är inte lätt det där med barn och kläder ibland ;-)

speciellt på morgnarna...och det kan bli lite frustrerande.

Hoppas hon kom ut från toan i tid för att gå till skolan ;-)

Kram

2008-08-29 @ 12:31:12
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Nickan

Visst är det mysigt med barn! Man får sitt tålamod prövat jämnt! Mina pojkar har tappat öronen tror jag, för de hör absolut inget! Ha dè

2008-08-29 @ 17:32:48
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Soffie

trollet är så gulligt!!!

Min Nellie hade ett litet penntroll på sin doptårta +dopinbjudan..

hon va ett litet troll när hon föddes!!!

må så gott och hoppas trollet gav dej lycka idag!!!









2008-08-29 @ 18:25:56
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0