vackert väder

är det ute nu.....man vill köpa blommor och plantera nu... jag får nästan bromsa mej,annars
skulle jag köpa allt nu.....lite för tidigt för vissa växter.
och solbrillorna haar jag tagit fram och dammat av.....

ungarna vill gå väldigt avklädd nu, lite för mycket..... kan tyckas ibland.
amanda och jag diskuterade imorse.....hon ville gå i foppaskor till skolan, nej
sa jag det är för tidigt för det.

igår och idag har vi tvättat husvagnarna som, vi har när man fotar skolorna.
de blev så rena och fina.
det börjar att kurra i magen nu.... och en träning ligger på lur om några timmar.

och ikväll ska jag på ljusparty.....vi fåt se vad jag köper denna gång....

vad har ni för er????? i solen

image359

sommarvibbar får jag av denna bild, från vänern

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Jag längtar till sommaren! fint fotografi.
Jag ska göra mig klar för att jobba.
I morgon är jag ledig och hoppas det är lika fint väder då också.
Ha det bra/Anna-Carin

2008-04-23 @ 19:15:02
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Postat av: Pialotta

Vilken vacker bild:-) Jag blir så glad av vackra foton som berör.
Tjingeling/Pialotta

2008-04-27 @ 22:35:26
URL: http://kafferasten..blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0