utmanad

Jag har blivit utmanad av  plogflickan

Se dig omkring där hemma finns det något speciellt du inte gillar /  gillar hos dig just nu?
Utmaningen skickas sen vidare till tre nya.

jag gillar krukväxter.......orkidéer, alla krukväxter....om jag glömmer att vattna
det gör jag......men då får jag köpa nya =)       det är roligt.

vad jag inte gillar....det som kommer upp nu, när solen lyser
det är alla fönstren som är smutsiga.
4 fönster har jag betat mej igenom....jag har en del kvar....suck.

image333
hatar att putsa fönster.......

image332
älskar blommor

jag utmanar

Anna-Carin:s kafferep

SYRRAN

matmia

Kommentarer
Postat av: Mia

Om jag inte hinner ta den innan jag reser iväg så kanske det går bra när jag kommer hem? Eller?? *L*

2008-04-17 @ 17:40:42
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Anna

Ja blommor är ju så härligt, fin orkidé. Jag har en hel samling med fönster som måste putsas. Inget vidare kul.... men det blir ju fint.

2008-04-17 @ 17:55:58
URL: http://filipendula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0