trött

inatt har jag inte sovit något, känns det som.
småväker i lederna, men vädret är inte det bästa heller, regn,regn....

kräftans dag idag.

Tur
Liten vinstchans för dig idag på lotteri.......jag som aldrig spelar.
Hälsa
Din goda hälsa och ditt goda humör kan göra dagen till en av de bättre på mycket länge. Det verkar som om du har energi för flera stycken.................kul med horoskop som inte stämmer, energi för flera...jag har sovit nada inatt.
Ekonomi
Att vara ekonomisk innebär också att ta ansvar för vad du tjänar, inte bara att du får in pengarna............jaha????
Arbete
Det kan kännas litet trist på jobbet idag. Kanske finns det ett sätt att göra en arbetsuppgift litet roligare. ....sova
Kärlek
Du kommer antagligen få göra en del uppoffringar om det ska bli tid över till romantik idag. Försummar du kärleken blir det sura miner..........älskling, jag har migrän, godnatt 
Relationer
Tecknen visar på spänningar inom den närmaste vänkretsen eller inom familjen.......att jag är trött,det är en spänning.

idag firar vi 
klicka på länken om ni vill läsa om artisten

http://sv.wikipedia.org/wiki/Maria_Johansson

maria johansson, skådespelerska,  52 år


Tjorven Båtsman and Moses

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Är tjorven så "gammal" det visste jag faktiskt inte.

Ulle

2008-04-07 @ 19:16:18
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0