strejk

idag skulle jag ta levaxinprov, för att få reda på om jag fått rätt medecindos.
när jag kom till vc...tog en kölapp till labbet.
fick jag höra några som pratade om att, på grund av strejken, så kunde de bara ta akutprov.
jag frågade om mitt prov....de svarade att jag fick vänta tills strejken var över.
att jag fick hålla reda på genom tv och tidningarna, när jag fick komma tillbaka.
så det var bara att cykla hem, utan plåster på armen.
mej spelade det ingen roll, jag blev inte sur....det finns de som har det värre än jag....
jag äter ju redan medecinen, så jag kan vänta.....

idag ska jag leta efter stenar som jag ska fylla botten på de stora och höga utekrukorna som jag köpt.
de blir stadigare då, sedan fyller jag med lecakulor, och jord därefter....
ska köpa penséer nu under veckan, bara valborg får fint väder.

dagens ciat

Folk säger att jag inte bryr mig om någonting. Men det skiter jag fullkomligt i.

Magnus Uggla

firarhörnan med födelsedagsbarnet  http://sv.wikipedia.org/wiki/Jay_Leno

jay leno  58 år
 

ELVIRA on JAY LENO Cassandra Peterson Mistress of the Dark

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Ja det där med strejken drabbar många. men visst har de rätt till högre lön, men till vilket pris.. bara det inte varar för länge. Min man skulle på operation. Hör till att han gått och väntat länge. Precis tre dagar innan så ringde de från vårt sjukhus.. ingen op. Besvikelsen tar aldrig semester.
Ha de gott.. Kram

2008-04-28 @ 16:37:42
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0