nu är det snart

dax att åka till löfbergs arenan.......
det är sound of music på tapeten, så klart, ska hämta en kompis som
ska med mej, nu klockan 18
19.00 börjar musicalen....

kommer hem ca 23.00
det känns ovanligt, att jag ska gå på nånting utan barn, pirrar i magen nästan.
kidsen sover när jag kommer hem, hoppas jag, det kan vara robert som är uppe.
det går inte att natta en tonåring när som helst på helgen, hehe

hoppas att ni får en trevlig kväll som jag, med vad ni nu ska göra.

nu är jag fädigklädd och sminkad......det är bara tiden jag väntar på.

image365

denna bild är från förra sommaren, busken finns i min trädgård, jag bara väntar på
att den ska spricka ut i denna färgprakt.
en fråga till er alla   vad är detta för en buske ?????

Kommentarer
Postat av: Anna

Näpp det har kag ingen aning om vad det är för en buske. Orange eller.. hoppas du haft det riktigt kul på Soundet....:)

2008-04-26 @ 21:21:29
URL: http://filipendula.blogg.se
Postat av: Nickan

nu blir jag lite avis! Tycker om att gå på musikaler, det är bra underhållning! Vad heter den busken? Vacker är den i allafall! Nu i dag tog skotersäsongen slut! Kan inte komma på lederna till fjället från stugan längre och det börjar bli vatten på sjön. Min man och yngste son tog ledigt i går och for upp, hade en kanondag längst upp på fjället. De kom hem i kväll för då drog det in dåligt väder, inte kul! Ha dè

2008-04-26 @ 21:47:40
URL: http://opelnickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0