midnight oil

denna skiva hittade jag i min skivhylla idag........
det finns en låt som är jättebra, som heter beds are burning.

jag tänker på vår fina natur som vi människan behandlar illa.....att det är dax att börja
betala tillbaka.........fakta är fakta......

lyssna på låten som kommer längre ner,  vad tycker ni ?????

Midnight Oil är en rockmusikgrupp från australien.
De har ett starkt engagemang för bl.a. miljön och Australiens ursprungsbefolkning, aboriginerna  vilket avspeglar sig i nära nog alla sångtexter. 



min skiva har denna bild...

midnight oil   beds are burning


the time has come, let´s give it back

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! ja..den låten har jag hört förr,den är bra och visst ska vi ta bättre vara
på jorden det är våra efterlevande som ska ta över.
Ha det bra/Anna-Carin

2008-04-26 @ 14:39:20
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Postat av: Plogflickan

Gillar låten, spelade den mkt på 90-talet, då en favvo!
Ha en bra kväll.

2008-04-26 @ 17:43:04
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: nemi

Den låten var en klar favorit på 90-talet.Midnight oil och INXS var såå jäkla bra.

2008-09-27 @ 16:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0