måla hallen

idag, ska jag plocka ner allt från väggarna i hallen.

projekt måla väggarna i hallen........vet inte vilken färg ännu.
något ljust...ska det bli.
får ta hem en massa färger......plocka ut några jag tycker ser ok.
sedan får man väl köpa smådutta, av några, och testa hur det ser ut på väggen.
det brukar inte stämma med ett färgprov på papper, mot verkligheten, när
färgen ska ut i större områden på väggarna.

robert är hemma idag från skolan........ont i halsen, hostig, men ingen feber.
han är ju stor så han klarar sej ju själv, jag har arbetet i våran källare, så jag är hemma.
oc andra sidan, så har vi inget att göra på jobbet, så jag kan vara uppe och ta det ledigt jag med.

idag ska jag beställa lite från jotex......vill hänga upp nya gardiner i alla fönstren.

ingen sol idag, verkar det som, bara grått och trist, blää

vad ska ni göra idag??????

image322

jag gillar pelargoner, men jag har svårt att sköta dom, dom kräver lite mer vatten, än andra.

Kommentarer
Postat av: Nickan

Jag får nog lov att jobba idag. Vad har du för färg i hallen nu? Vad för färg lutar det åt? Jag vill oxå göra en massa hemma men prio ligger inte på det nu! Jag brukar inte ha tålamod så jag blir färdig utan det blir halvgjort så det är bättre att låta bli! Ha en bra dag är solen i Karlstad idag? Här är himlen snödyngd!

2008-04-14 @ 09:48:27
URL: http://opelnickan.blogg.se
Postat av: Kattis

Hallå!
Fick en sån fin pelargon förra helgen. Den lever ännu, men jag är inte heller sån fena på dom.
Ha en bra dag!

2008-04-14 @ 12:37:10
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Kattis

Tack. Det där var den mysiga katten, sen har vi en som kommer in, kräver lite kel och mat och sen lägger sig nånstans, sover några timmar och vaknar och drar ut.
Nej, jag har inte kollat AB ännu. Det ska jag göra.

2008-04-14 @ 14:49:57
URL: http://kattis11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0