lite vårkänslor idag

idag har jag handlat 2 st blomsterlökar, som jag har ute.
kände att nu så kan man börja göra något fint ute, utan att det fryser ihjäl.

idag har jag grejat lite mer med hallen, färg är bestämt och köpt.
men det blev visst mera arbete än vad jag trodde.....får se vad vi hittar på.

annars har jag dammat och dammsugit idag.
imorgon ska robert till skolan om det inte sker nåt annat.

har ni oxå haft sol hos er idag......

här kommer det lite bilder...

image325

har jag köpt....

image326

gissa vad det står, när man vänder på stenen???????

image327

amanda och hennes kompis thea, plockade vitsippor till mej......

Kommentarer
Postat av: Nickan

Såg mina första tussilago för året! Det var gult och fint i diket! Solen har varit här hos oss idag! Typiskt att man ska jobba inne då. Vad står det på stenen? Några blommor för utebruk är inte att tänka på än! Ha dè/Annika

2008-04-15 @ 23:14:05
URL: http://opelnickan.blogg.se
Postat av: Mia

Kan det stå "tack"??? Härliga blommor du har köpt! Det är våren!!

2008-04-16 @ 19:08:18
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0