idag är

sola i karlstad uppe i det blå idag.....

nu drar det ihop med konfirmations fotografering, lennart ska iväg
i kvällningen, till 2 olika kyrkor, jag bara väntar på att det ska bli mer jobb, det
är för segt nu.....

är ledig onsdag och fredag, så jag har långledigt, då får man hoppas att vädret
är fint, så jag kan greja i trädgården.

jag får se om jag köper penséer idag.
de kostar 12 kr/st , men jag skulle få köpa dom för 10 kr/st......jag har 150 meter till
en blomsteraffär......och jag har varit nöjd med de penséerna de andra åren.
kraftiga plantor.....är det.

har lagt i stenar i mina stora höga utekrukor, igår sedan har jag fyllt med jord, så
det är bara blommor som fattas, så är de klara.

firarhörnan
idag firar vi lasse tennander med 63 ljus i tårtan.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Lasse_Tennander

lasse tennander 63 år
 

lasse tennander - ska vi gå hem till dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0