dagens horoskop

dagens horoskop.

tur:  idag kan jag bli utmanad.....jag vinner, ändå.
hälsa
: idag ska jag inte pressa min kropp...det ska jag absolut göra ,gympa idag, yiipiie.
ekonomi: är som den ska vara ;)
arbete: idag ska visst jag ha det bra på jobbet, få komplimanger.... öh, säkert.
kärlek
: idag ska min släkt va så go, och ge mej pengar, yes, give me morsan och syrran..i love you.
relationer:  idag ska jag inte prata för allt jag säger kan vara stötande, ajdå....


Tur
Du kan bli erbjuden en vadslagning idag och bör då följa dina impulser. Det kommer att ge dig mest tur.
 Hälsa
Din kropp kanske behöver ta igen sig efter de senaste dagarnas leverne. Känn efter vad din kropp vill och försök att inte pressa den för hårt.
 Ekonomi
Just nu tänker du inte så mycket på pengar. Allt går sin gilla gång, och du får sannolikt varken oväntade utgifter eller inkomster.
 Arbete
Du uppskattas för dina arbetsinsatser, och ditt självförtroende ökar.
 Kärlek
Din ekonomi känns ansträngd, ändå hjälper du vänner och släktingar med pengar. Detta bör oroa dig en del.
 Relationer
Något du säger idag kan uppfattas som stötande. Välj därför dina ord.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet inte om det stod någonstans... Vad är du född i för stjärntecken? *nyfiken*

2008-04-03 @ 12:15:33
URL: http://tillvem.blogg.se
Postat av: Caroline

Pengar ska du få det (låtsas pengar menar jag). Hihihi

Tänkte ni skulle komma nån gång och hälsa på.
Ta tåget nån helg nu.
Emil vill leka.

2008-04-03 @ 12:48:48
URL: http://vitlantligsjal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0