dagens horoskop "kräftan"

nu ska vi se vad jag får göra och inte göra idag...

otur: fredag idag, då ska visst lyckan vända.......vi får se
hälsa:
lätt att tappa sugen, tröttsamt.......den svackan har jag alltid varit i ju...
ekonomi: dåligt med pengar, jag fick inga pengar av nära och kära igår.....inget vin ikväll,suck.
arbete: vad kan det vara som dyker upp.......jag är ledig idag, yipppie.
kärleken: ska mina känslor svalna idag..........öh, lennart ska vi göra slut idag,eller???
relationer: vadå för löfte.......att jag ska göra slut........

slutsats......lyckan skulle vända idag, ju, det ser inte ut som det.
min dag ser inte så trevlig ut, jag ska bara fira en kändis, sedan kryper jag
under täcket, och kommer fram, när mitt horoskop, vänder till det bättre....godnatt.

idag firar vi

Gary moore, irländsk bluesartist. 56 år


kräftans horoskop
 Tur
Oturen som du har haft vänder nu och lyckan ler åter mot dig. Var dock försiktig när du satsar på spel.
 Hälsa
Just nu har du lätt att tappa sugen, och vardagen känns mycket tröttsam.
 Ekonomi
Många av dina inköpsplaner kan komma att tvingas bli ogjorda då du upptäcker att ekonomin inte håller för alla dem. Du kan nog bara handla det nödvändigaste.
 Arbete
En överraskning skymtar fram. Kanske får du nu den chans du väntat på.
 Kärlek
Det kan idag hända att en del av de känslor du har för en person svalnar. Detta beror antagligen på att personen inte själv verkar vara intresserad.
 Relationer
Kanske är det nu dags att infria ett löfte du givit. Du bör inte handskas ovarsamt med andras känslor.

Kommentarer
Postat av: Valross

Ledsen, men jag tror det är Sawyer som avses.

2008-04-04 @ 16:42:35
URL: http://valross.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0