brudorkidé

jag gillar växter och blommor, om jag sedan sköter
dom rätt, är en annan femma.

en brudorkidé som jag har lyckats få blomma för 3:e gången, är jag mäkta stolt över.

egentligen så är nog brudorkidén den lättaste av alla orkidéerna, om det
inte finns, någon annan bloggare som vet en annan???

genomvattna den var 14:e dag...och speciell orkidégödsel....lätt som en plätt,hehe.
men det är klart jag läste en gång att orkidéer dör väldigt långsamt, undrar om det är därför som min
brudorkidé blommar för 3:e gången, det kanske är ett rop på hjääälp.

elak var jag igår, när jag nöp av en blomma, för att fota den, fy och skäms på mej, bara
för att jag ville testa kameran, jag lovar, hjäääälp skrek den.

image300

image8

Kommentarer
Postat av: Mia

Inget fel på den kameran, inte! Tror orkidéen blev stolt över att bli förevigad!

2008-04-03 @ 19:12:04
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Ängeln

Jag lskar orkidéer och har fler som blommar mest hela tiden. Do är nämligen av plast....ha ha.
Cool bild annars när blomman speglar sig så där.

Ha en god kväll!

Ulle

2008-04-03 @ 20:27:58
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0