YES FREDAG, SOVA HELA HELGEN. :)

ÄNTLIGEN FREDAG, DEN HÄR VECKAN HAR VARIT FÖR MYCKET AV ALLT, HINNER INTE ATT STÄDA ENS.
UNGARNA ÄR TRÖTTA OCH GRINIGA.

SKA TA EN DAGENS HOROSKOP, FÖR ATT SE OM DET ÄR NÅGOT JAG SKA UNDVIKA.


Tur
Idag bör du inte döma något på förhand. Det som ser ut att vara otur kan komma att visa sig vara riktig tur.
Hälsa
Du har väl många järn i elden och risken finns att du tar i för hårt. Stressen kan leda till allvarliga bakslag.
Ekonomi
Du kan se en förbättring i ekonomin. Nu får du kanske råd att köpa något du tänkt på länge.
Arbete
Vissa förändringar väntar. Hoppas inte på för mycket och överskatta inte din förmåga.
Kärlek
Idag bör inte kärlek sättas på prov. Om du gör det är det risk för att din partner drar sig till någon annan.
Relationer
En relation till en närstående kan komma att få sig en törn under eftermiddagen. Men ni är båda kloka och reder upp situationen.

JA STRESSEN STÄMMER KANSKE, VAKNADE MED LITE HUVUDVÄRK OCH JÄVLIGT TRÖTT, EFTER DENNA HEMSKA VECKA.

DET VERKAR JAG SKA HÅLLA MEJ I BAKGRUNDEN IDAG, OM DET BLIR NÅGON TVIST MED NÅGON NÄRSTÅENDE, SÅ FÅR JAG LÖSA DET, MÅSTE VARA ROBERT DET HANDLAR OM HAN ÄR I EN RIKTIG TONÅRSPERIOD NU.

FÅ SE VAD JAG SKA BJUDA FAMILJEN PÅ MAT IDAG.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas du får vila i helgen. Kanske gå ut i höstluften på promenad. Det brukar hjälpa när man är trött. Matförslag...Fläskfile är ju alltid gott. Finns ju så många goda recept. Ha en trevlig helg.....Kram

2007-09-14 @ 12:28:49
URL: http://ganilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0