utmaning

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler. I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.

1. jag älskar att spela wow,

2. min nya vana att sitta framför datorn och blogga

3. min dröm om ett sommarhus i framtiden, kollar på nätet.

4. jag gör listor om vad som ska göras under veckan.  (som inte blir gjort)

5. jag älska att pyssla med krukväxter, (även om jag dödar dom med att glömma att vattna).

6. tradera är kul, köper barbiekläder, växter, säljer oxå.

7.jag tjatar på mina barn, det är vad dom tycker.

8. jag älskar att läsa böcker (jag bara plöjer igenom en bok)



jag utmanar robert, emil, caroline, ammi.


Kommentarer
Postat av: Weronica

Kul att du antog utmaningen =D

2007-09-06 @ 12:48:50
URL: http://www.werali.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0