SJUK ?????

HAR SOVIT SKITDÅLIGT INATT, RETHOSTA.

NÄR JAG GICK UPP I MORSE, OCH TITTADE UT, ÅH NEJ DET REGNAR, TYPISKT.

VÄCKTE AMANDA GJORDE FRUKOST, ROBERT MÅR ILLA ÄNNU PÅ MORNARNA INNAN HAN SKA TILL SKOLAN (NERVÖS).
IDAG KOMMER SKOLFOTOGRAFEN FÖR ATT FOTOGRAFERA ALLA ELEVERNA.
SEDAN SATT JAG HELA DAGEN FRAMFÖR EN DATOR,  DET KÄNNS SOM OM JAG HAR GRUS I ÖGONEN NÄR DAGEN ÄR SLUT.
ONT I HUVUDET , KÄNNER AV I HALSEN NÄR JAG SVÄLJER, SNÄLLA GUD OM DU FINNS JAG VILL INTE BLI SJUK.

EN HÄNDELSELÖS DAG INGET ATT BERÄTTA OM.


Kommentarer
Postat av: Ammi

Aj då, det är inget kul att vara sjuk! jag känenr mig också vissen...
krya på dig kramar Ammi

2007-09-04 @ 19:15:36
URL: http://www.ammi68.blogg.se
Postat av: Ammi

Hallo där!
hur mår du idag? hos mig känns det som en förkylning är på G, men du jag tänkte på gympan, Tobba jobbar så jag får hoppa över! det har vart så mycket i dag med begr.o dyl så jag känner mig ganska visse.
vi hörs, kram

2007-09-05 @ 15:06:31
Postat av: Weronica

Kom in till mig för du har blivit utmanad!

2007-09-05 @ 19:01:57
URL: http://www.werali.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0