MARDRÖM SKÄMTET =)

HAR MAN VARIT IHOP MED SIN MAN I 20 ÅR, SÅ SKULLE JAG SKRIKA OXÅ, OM JAG DRÖMDE EN SÅDAN DRÖM.
MAN KANSKE SKA GÖRA SOM MAGNUS UGGLA LÅTEN "RULLA BORT, SKAFFA NY....."


Auktion


Så var det historien om hustrun som hade en mardröm och väckte sin man med ett gallskrik.
När han frågade vad som stod på, berättade hon att hon just drömt att hon var på en äkta-make-auktion och att en man hade gått för 100.000 kronor. Andra hade ropats in för åtskilliga 10.000-tals kronor.
Det gjorde mannen klarvaken.
- Sådana som jag då, frågade han, hur mycket gav de för oss?
- Det var just det som fick mig att skrika, förklarade hustrun.
- Ni var ihopbuntade i stora knippen och gick för lägsta bud, 20 kronor bunten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0