måndagsgympa pust

NU HAR JAG VARIT OCH SVETTAT AV MEJ, PÅ GYMPA.
JAG SOM TRODDE ATT JAG VAR DUKTIG MED MOTIONEN FÖRRUT, NÄR JAG VAR UTE PÅ PROMENADER, GLÖM DET.
DANSGYMPA SÄGER JAG , JAG HAR JU INGEN KONDIS, MEN DET VAR SKÖNT EFTERÅT.

IDAG RAMLADE AMANDA IGEN, PÅ FRITIDS.
NU HAR HON SKRAPSÅR PÅ NÄSAN OXÅ, TYPISKT NÄR SKOLFOTOGRAFEN KOMMER IMORGON.
JAJA, DET ÄR INGET MAN KAN GÖRA ÅT, DET FINNS JU FOTOSHOP NU FÖR TIDEN LITE SKRAPSÅR KAN MAN TROLLA BORT.

MAN KAN UNDRA OM 6-ÅRS ÅLDERN HETER KLUMPEDUNSÅLDERN.
NU SKA JAG TITTA PÅ TV (  CSI ).


Kommentarer
Postat av: Weronica

Kan säga att klumpåldern infinner sig redan i 3-årsåldern! Alice är hopplös just nu! Slår sig precis hela tiden...

2007-09-10 @ 21:01:21
URL: http://www.werali.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0