horoskop :)

Tur
För den som vågar ta risker med pengar väntar en lyckosam vecka. Sikta bara inte för högt.
Hälsa
Om du inte i god tid reagerar på de tecken på ohälsa som du ser kan resultatet bli allvarligt.
Ekonomi
Speciella överraskningar kan betyda mycket för din ekonomi just nu.
Arbete
Att misslyckas enstaka gånger - vad gör det? Sänk kraven på dig själv.
Kärlek
Du känner dig nyförälskad och har svårt att tänka på något annat än din älskling.
Relationer
En god gärning för en vän eller familjemedlem kan löna sig på fler sätt än du anar idag.


inget bra med tur och hälsa om man ska tro på det här.
arbetet kommer jag att misslyckas med (hjääälp)
pengar i plånboken ,(kanske).
ojjj, jag ska träffa min kärlek idag(med stort k), nu får gubben se upp, rulla bort skaffa ny ung eskort:
hmmm, relationer, undrar vem jag ska vara snäll mot idag.  :)
är det någon bloggvän som behöver en blomma ??????

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är klart du ska fortsätta skriva i Roberts dagbok. En blomma ja kanske när jag kommer hem.
Får bli en lättskött då.....HEHE....

2007-09-07 @ 14:20:53
URL: http://ganilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0