horoskop :)

inte vet jag om detta stämmer, men veckan är inte slut ännu.
och till alla mina väner det blir inget gemensamt samvaro under helgen, mitt horoskop säger att det skulle vi planerat i början av veckan, sorry :D

VILKA SNÄLLA VÄNNER JAG HAR, IGÅR VAR DET INGEN SOM VILLE HA EN BLOMMA AV MEJ.
JAG SKA KOLLA NU VAD JAG HAR FÖR TECKEN IFRÅN KINA SNART, MEDDELAR DÅ OM JAG ÄR EN GRIS, APA ELLER TUPP, MM VAD DET NU FINNS ALLT,DEN SOM LEVER FÅR SE.

ska skriva senare idag mera om min son, prematurbarnet, kika in om ni vågar.

robertsliv.blogg

komentera gärna i hans blogg vad ni tycker, om jag ska fortsätta med hans dagbok eller inte ?????



 
Kräftan (21/6 - 22/7)

Du får svar på en fråga den här veckan som du har gått och grunnat på ett bra tag. Även om svaret inte riktigt var vad du hade tänkt så känns det skönt att gå vidare. Din arbetsmotivation är högst i mitten på veckan och då kan du få riktigt mycket gjort. Om du har planerat att hitta på något gemensamt med vänner måste du planera detta tidigt på veckan för att försäkra dig om att alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0