DÖ I SKOGEN?????

JAHA, TÄNK ATT EN PENSIONÄR HAR HITTAT 3 ST, MARSVIN TILL, I DEN SKOGEN SOM JAG HITTADE EN. PÅ SAMMA DAG OXÅ.

DOM HÄR MARSVINEN VAR MÖRKARE I PÄLSEN, TÄNK OM JAG MISSADE DOM ANDRA, FÖR DE KAN HA GÖMT SEJ AV RÄDSLA.

DEN JAG HITTAT VAR EN POJKE, HAN ÄR NU HOS EN POJKE SOM ÄR 9 ÅR, OCH MÅR JÄTTEBRA.
HARRY HETER MARSVINET, POJKEN BLEV SÅ GLAD NÄR HAN FICK MARSVINET SÅ ATT HAN GRÄT.

UNDRAR HUR DET SKA GÅ FÖR DE ANDRA, ÄR DET INGEN SOM ÄR INTRESSERAD SÅ MÅSTE DOM AVLIVAS.

JAG FÖRSTÅR INTE HUR NÅGON PERSON KAN GÖRA SÅ.



Kommentarer
Postat av: Ammi

Jag trodde det handlade om "ditt" marsvin först innan jag slog upp tidningen, tror du det kan va samma?? hur sjutton kan man göra så?! hoppas nån vill ha dom.......Tobba vill inte annars skulle jag vilja.......

2007-09-22 @ 16:52:51
Postat av: Ammi

Hej!
Ja, i bland går det snabbt, men kanske det är bra..
Tobba åker till Österrike i morgon söndag, kommer hem först till fredagen, så det var denna veckans aktiviteter det för mig själv!!!

2007-09-22 @ 17:50:08
Postat av: ganilla

ja det är väl samma person som har släppt ut alla marsvinenen. Mysko med någon som går med transportbur i skogen..... Du borde ringa till tidningen och säga att du oxå hittat ett marsvin i skogen samma dag....Kram...

2007-09-23 @ 19:39:43
URL: http://ganilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0