DEPPIG BILD ?????

ja, då sitter man här,
som ett visset bär.
och allting känns missär.
du vet, man borde ju opp,
vårda sin kropp,
men nått i min knopp,
säger stopp.

idag ,nu på morgonen hade jag den här låten i mitt huvud.
känns som igår, jag undrar om det är medecinerna, som gör att jag har lite ont i huvudet varje dag.

det börjar på morgonen, ja, jag vet icke. det är bara att stå ut med missäret.

kolla in bilden så här känner jag mej, hängig

ELLER VAD TROR NI, ÄR HAN PÅ BILDEN DEPPIG ???????



Kommentarer
Postat av: mamma

Töligt att du ska ha ont i huvudet varje dag, du borde prata med doctorn om detta... Jag tycker att det ser mer ut som han fått syn på något. Du får skriva om Christine i din blogg, tänkte oxå göra det ibland....Vi kommer hem 26/9 på kvällen...Kram..

2007-09-21 @ 10:35:12
URL: http://ganilla.blogg.se
Postat av: Thomas

Hej tänkte säga att det är fina bloggar du har, riktigt proffsiga. Såg att Robert var nyfiken på mina vapen. För det första ska man ha VÄLDIG respekt för vapen, men de är inte farliga om man hanterar dom rätt och tänker på säkerheten. Så om Robert klarar mitt test i säker vapenhantering så ska jag lära honom att skjuta, först börjar vi med luftgevär och när han behärskar det så går vi upp i kaliber, tills han skjutit alla mina gevär+pistol. Skytte är väldigt roligt och håller man på med det så växer respekten för vapen, det lovar jag för jag har skjutit sen jag var.....jag kunde iaf gå för egen maskin. Så om du är sugen Robert så ställer jag mer än gärna upp. Vi hörs när vi kommer hem.
/ Gubben Thomas
PS Vapen är inte farliga,, det den som håller i det som kan va farlig.

2007-09-21 @ 14:32:01
Postat av: Ammi

björnen verkar mysig, vad töligt att du har huvudvärk så ofta..hoppas det ger sig, kanske det är någon medicin?? kolla med doktorn!
kram

2007-09-21 @ 19:00:27
Postat av: Weronica

Läser du NWT? Det var en artikel idag om ett par marsvin som hittats i skogen i skåre i söndags! Kanske hör till samma "ägare" som den du hittade!?

2007-09-22 @ 09:57:47
URL: http://www.werali.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0