TJEJSNACK "RELATIONER" VECKA 42

Vecka 42
  • Vem är den människa som du vet att du alltid kan komma till oavsett?

             det skulle vara min man

  • Vågar du rangordna dina vänner och bekanta i vilka som betyder mest? Kan man göra det eller inte?

             ja det skulle jag våga, det beror på hur vännerna är, alla är inte lika i sättet.

  • Har du blivit sviken av en vän någon gång? Hur/När? Känns det fortfarande?

              ja, det har jag, av en vän som pratar skit till mej och kritiserar mina barn och min man, när hon                      inte  mår  bra.
             och pratar med andra personer om mej oxå, sådana väner ger dålig energi, som jag försöker undvika så mycket jag kan.


  • Känner du att du har en bra relation till människor omkring dig?

            jag hoppas att jag är det, jag är ingen svår person att vara med, kritiserar inte andra osv.

  • Vad tror du andra tycker är din bästa/sämsta egenskap?

            det får mina vänner svara på. jag tror att jag är snäll och god lyssnare.
             hallå alla som känner mej, kommentera nu vad ni tycker om mej, fritt fram  ????

http://mlilja.net/tjejsnack


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en bra mamma och en bra granne, dina snabba och roliga kommentarer kan förgylla hela min dag.
Roligt att läsa din blogg. Är avis på dina nya gardiner.
Kram

2007-10-14 @ 18:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0