ont i nacken :(

nu har jag hämtat amanda, hon var lite ledsen när jag kom, hon har ont i nacken ännu.
hon har varit lite dempad idag sa hennes fröken.

när vi kom hem, så tappade jag upp ett varmt bad åt amanda, jag tänkte att hon kanske slappnar av lite.
jag vet själv att ett bad, gör susen för värk och nackont.
nu hör jag hur hon sjunger i badrummet,
får hoppas att det går över annars får man ringa dr.

nu ska jag laga mat, det får bli så enkelt som makaroner och falukorv.

vad ska ni bloggare äta nu på kvällen ????

image80

så här glad  är amanda på sin födelsedag i sommras.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ikväll blev det lasagne.
Gott.

2007-10-23 @ 18:55:36
URL: http://hemochlycka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0