KANNIBALEN

DET VERKAR SOM ATT DET FINNS EN DEL KANIBALER I TYSKLAND, JAG TYCKER ATT DET ÄR VIDRIGT ÄCKLIGT.
EXPRESSEN HITTADE JAG DETTA.

VAD TYCKER DU ???


Tyska kannibalen åt hans penis

Den tyske kannibalen träffade sitt offer

på internet och åt hans penis.

Nu berättar Armin Meiwes, 45, hur det

smakade.

- Som fläsk.
 
 

2001 annonserade han på internet efter

någon som ville bli uppäten.

På frågan om han plågas av

mardrömmar efter brottet svarar

kannibalen:

"En del av mig nu"

- Nej, nej.
- Jag föreställer mig att han är en del av mig nu. Det är en fin tanke, säger Armin Meiwes.
Han fick 400 svar på sin internetannons. Minst två andra män var också hemma hos Armin Meiwes, förberedda att styckas, men ändrade sig i sista stund.
Armin Meiwes, som är förtjust i "Hans och Greta", där Hans blir uppäten av en häxa, drar en parallell till sagan:

"Det finns runt  10 000 kannibaler bara i Tyskland"

- Man kan inte föreställa sig hur många Hans det finns ute på internet, säger Armin Meiwes, som menar att det bara i Tyskland finns runt 10 000 kannibaler och villiga kannibaloffer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0