BLONDIN ???

det var en vännina och jag som pratade om otrohet, hon sa vad skulle du säga om din man skulle vara otrogen.
jag svarade, det finns ingen som vill ha honom hehe.
nej allvarligt, jag skulle nog klara mej själv utan honom, om det skulle hända.
jag menar allt hänger väl inte på honom.

vad tycker ni om otrohet  ,skulle ni förlåta om han var det ???

Blondin vs Porsche

- Vad är största skillnaden på en Porsche och en blondin?
- Man lånar inte ut en Porsche till polarna.
- Så sant...

Blond Hair,Fantasy,Fashion,Sex Education,Loving,Two Parent Family,Heterosexual Couple,Kissing,Side View,Profile,Hairstyle,Human Hair,Love,Flirting,Togetherness,first kiss,Dancing,Dance Floor,Passion,Illustration and Painting,Human Lips,Party,Break,Nightlife,Nightclub,Disco Dancing,Music,Flyer,Editorial,Romance,Pair,Sexual Activity,Sensuality,Glowing,Glitter,Glamour,Valentine's Day,Beauty,Anniversary,Vector,Celebration,Embracing


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, den var kul med Porschen och blondinen. Otrohet är ett stort ämne som skulle kräva flera sidor, men generellt så tycker jag absolut det är fel att vara otrogen!

2007-10-23 @ 10:44:35
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0