tjejsnack, vecka 46 "sömn"


Vecka 46
  • Sover du bra på nätterna, eller vad gör du om du inte kan somna/sova?

              jag sover inte bra, äter en massa medeciner som spökar ibland.
              jag brukar läsa i en bok, om jag inte kan sova.

  • Hur många timmar sover du per natt, vardag/helg?

             högst 8 timmar per natt, önskar att jag fick sova mer. 

  • När går du upp respektive och går och lägger dig vardag/helg?

             går upp ca 7 på morgonen lägger mej 10 på vardagar
             går upp mellan kl 8-9 på morgonen, lägger mej 11-12 på helgerna.
             ungefär 

  • Snarkar du, talar i sömnen eller kanske t.o.m går i sömnen?

             jag gör inget av de sakerna, men jag kan drömma ibland, då har
             andra konstigheter för sej.

  • Sover du ensam i sängen, om inte med vem/vilka?

             sover med min man, ibland kommer min dotter amanda på natten.
             då är vi 3 i sängen

http://mlilja.net/tjejsnack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0