TJEJSNACK VECKA 45 OM JÄMLIKHET.

Vecka 45
  • Vad är jämlikhet för dig?

              FÖR MEJ ÄR DET ATT ALLA ÄR LIKA VÄRDA

  • Kallar du dig för feminist? Motivera gärna!

             NEJ, TYCKER JAG INTE.

  • Är det viktigt att det är 50/50 manliga och kvinnliga chefer?

             DET TYCKER JAG ATT DET INTE BEHÖVER VARA, UTAN DET VIKTIGASTE
              HUR MAN BLI BEHANDLAD , PÅ ARBETSPLATSEN.

  • Har du någon gång blivit diskrimerad på grund av att du är tjej?

              ALDRIG VARIT MED OM.

  • Är det viktigt att föräldrarna delar 50/50 på föräldrarledigheten?

             DET TYCKER JAG INTE ÄR VIKTIGT, DET TYCKER JAG ATT DET ÄR FÖRÄLLDRARNA SOM
             BESTÄMMER HU DE LÄGGER UPP DET.


http://mlilja.net/tjejsnack




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0