SLARVMAT :)

nu snart ska jag feta till mej med fiskmenyn, från dounalds.
jag blir så när jag vet att jag ska till dr imorgon, och göra sånt som inte är kul.

vad kallar man det, tröstätning eller???????

har bara ätit 2 st smörgåsar och en morot idag, så jag är hungrig nu.

man arbetar inte lika snabbt nu som på förmiddagen, så jag behöver energi.

hoppas att ni har ätit nyttigare än jag, vad ni har ätit ?????????

Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har ätit potatisgratäng och älgfilé som var över sedan igår.
Kan ju ersänna att frukosten var onyttig eftersom det blev godsaker. Slänger i mig sånt när jag
har ont om tid.
KRAM

2007-11-08 @ 14:42:28
URL: http://hemochlycka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0