pyssel med amanda

idag målade amanda en trä ängel vit, sedan strödde vi på glitter.
nu hänger ängeln och ska torka tills imorgon.
amanda har lite bråtom, har den torkat nu, säger hon hela tiden.

imorgon ska det bli vingar, och ögon näsa och mun, sedan hänger vi upp den i granen
när den ska upp.

lite bilder.

med tungan rätt i munen, så blir det bra,

image123

nu ska ängeln torka, till imorgon

image124

belöningen för att man är duktig, lite hallonpaj, här läser hon skolkatalogen som hon fick
under veckan.

image125

Kommentarer
Postat av: Ammi

Vilken duktig tjej! vad fint det blir.. ska bli sköj och se när den är klar! Jag ha tjatat på Tobba i 2 veckors tid nu atthan ska åka in till er för att hämta korten, han har hand om plånboken nu.....
men det händer ju inget, jag får se om jag kanske hinner komma på söndag, eller ska ni till kyrkan så kunde ni ta med dom?? så har jag penagrna... nu djädrar!!!!!
kram

2007-11-16 @ 18:12:11
Postat av: Weronica

Fin ängel det blr!

Här fick vi skolkatalogen idag! Alltid skoj tycker både son och mamma ;)

Kraaam

2007-11-16 @ 19:58:55
URL: http://www.werali.se
Postat av: Ulla

Mysigt med lite pyssel!

2007-11-17 @ 07:23:42
URL: http://ulla67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0