MISSE OCH MOJJE

nästa barnprogram genom tiderna. är misse och mojje som jag valde bland alla förslagen,
jag fått.

jag minns inte det barnprogrammet, jag sökte på internet, fick inget svar vilket årtal som
den sändes.

ni bloggare kan kanske hjälpa mej.

vilket årtal ungefär, sändes misse och mojje???

jag är småförkyld ännu, känns som om jag har feber, men det har jag inte.

misse och mojje

Klicka för att stänga bilden

de var 2 handdockor som föreställde en brun katt och en vit hund.
misse och mojje fanns bakom en dörr bredvid pianisten egon kjerrberg.
och djuren sjöng.

"här kommer misse och mojje,
vi gillar allt som skojé.
välkomna hit och hälsa på,
i vår lilla vrå för två."







Kommentarer
Postat av: Åsa-Lena Hjelm

Jag har en Lp "Misse och Moje" II den spelades in 1975!

2010-05-07 @ 11:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0