lördag morgon

nu är jag vaken, tror jag.
om jag inte går i sömnen och skriver detta, hehe.

ska plocka lite här hemma, det finns mycket som ska göras.
sedan när kvällen kommer så har man inte gjort något.
känner ni igen er ?????

ska testa ett nytt recept på frukostbullar snart, man skulle ha  filmjölk i, vi får se om det bli
något som man gör om igen.

ska braka in lite humor direkt.

Överlägsen advokat

Den nyutexaminerade advokaten hade inrett sitt kontor mycket elegant, och bland det flottaste var guldtelefonen. Den första besökaren anmälde sig och för att imponera lät advokaten honom vänta en kvart. Just när mannen senare steg in genom dörren avslutade advokaten ett telefonsamtal:
- Okay, då är överenskommelsen klar och mitt arvode blir 10.000 kronor!
Advokaten lade på luren, vände sig till besökaren och sade överlägset:
- Jaha, och vad vill ni, då?
- Jag är från Televerket och ska koppla in telefonen...
_HUMORBREVET.se_ - Roliga historier, roliga filmer, kluriga gåtor, fräckisar, gratis skrattbrev med roliga historier. Även gratis script för roliga historier på din hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0