kvällshumor

jag ska ta upp vad amanda har sagt under helgen
det första var att.

en kille i hennes klass var på toaletten, öppnade dörren , amanda och 2 st
tjejkompisar står utanför.
då drar pojken ner byxorna och visar snoppen för
flickorna.
flickorna  börjar fnittra så klart,.
men sedan gjorde pojken något dumt, han kissade lite på
golvet.

amanda berättade att fröken blev arg på pojken.
han har bara en chans kvar.
väd händer sa jag när han inte har någon mer chans.
då får han sparken sa amanda.

det var bara att skratta.

det andra som hände under helgen var att amanda var hos en kompis
som hon inte leker med så mycket.

när amanda kom hem, så hade de pratat hemma hos den kompisen,
om kaniner, att de suger, hade, 6-åringarna sagt.

vet ni vad kamratens mamma sa då.

nej kaniner suger inte, kaninerna pippar.

jag bara säger, va, jag visste inte om jag skulle skratta eller
gråta.
inte bra ställe för amanda att vara på.
såna ord vill inte jag att amanda ska lära sej.
ZWANI.com - The place for myspace comments, glitters, graphics, backgrounds and codes
Graphics for Funny Picture Comments

Kommentarer
Postat av: Ammi

hmm Thea säger att hon var med då! var tvungen fråga henne, blev nyfiken.....

2007-11-26 @ 18:59:32
Postat av: Mannen

mmm...inte alla föräldrar tänker...

2007-11-26 @ 20:27:48
URL: http://mydarkside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0