kvällshumor

nu ska jag sätta mej ,med min svullna fot i högläge, och
brodera. ska titta på medium, den tycker jag är småmysig.

lite humor, kan behövas, hela bloggvärlden måste skratta mera.

Tjenare Hasse!

En kvinna köpte en talande papegoja. Expediten i djuraffären varnade henne att fågeln kom direkt ifrån en bordell och hade ett mycket speciellt ordförråd. Kvinnan var inte det minsta pryd, så hon sade att det brydde hon sig inte om. När hon kom hem med buren och lyfte av skynket tittade sig papegojan omkring och sade:
- Nytt hus, ny madam!.
Då kom dottern i huset in genom dörren:
- Nya söta flickor! kraxade papegojan.
I samma ögonblick kom mannen i huset hem. Då sade papegojan:
- Samma gamla kunder! Tjenare Hasse!

från www.humorbrevet.se

så här långt har jag kommit med mitt broderi.

image135

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul och brodera förstår jag, själv har jag flera handarbeten som jag skulle behöva ta tag i. Var ju med i Atelje Margareta några år...Ha det gött...

2007-11-22 @ 22:25:19
URL: http://ganilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0