kvällshumor

jag måste lätta upp stämningen. blondin historier, finns det hur mycket som helst
varför är brunetter så smarta.

Tack för upplysningen!

En blind man går av misstag in på en lesbisk bar. Han tar sig fram till en barstol och beställer en drink. Efter att ha suttit där en stund och tagit några supar ropar den blinde mannen till bartendern:
- Vill du höra ett blondinskämt?
De andra runtomkring hör hans fråga och det blir dödstyst i lokalen. Med en mörk, hes stämma säger kvinnan jämte honom:
- Innan du berättar det där skämtet bör du känna till en sak. Bartendern är blond, servitrisen är blond, jag själv är två meter lång, väger 102 kilo, är blond och har svart bälte i karate. Kvinnan som sitter till höger om mig är blond och tyngdlyftare i landslaget, och kvinnan till vänster om dig är blond och är proffsboxare, och ska i nästa vecka försvara sin EM-titel i tungvikt. Så tänk dig noga för innan du berättar din historia. Vill du fortfarande berätta den?
- Nä, är det på det viset att jag ska behöva förklara den fem gånger så avstår jag gärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0