KVÄLLSBESTYR

så nu är barnen hemma, jag har slutat jobba.
jag är helt slut, ska ta mej ett bad, ska testa en varmmask få se hur den funkar, har aldrig testat den.
berättar senare,

idag blir det ingen csi, gubben ska se på hockey.
jag ska nog brodera då.

skulle egentligen lägga mej tidigt, men det blir nog som vanligt.

jag berättar senare hur det var att ha bastumask på ansiktet.

vet ni någon bra mask, till ansiktet som ni vill dela med er ????

Glitter Graphics
Glitter Graphics
MySpace Layouts


Kommentarer
Postat av: Lillepip

jag tycker om H%Ms värmande masker,funkar faktiskt bra!Vad mysigt det lät,jag skulle vilja ha en typ syjunta med någon lr flera men ingen i min närhet som håller på med broderier lr dylikt...måste plugga 2 dgr till innan jag kan slappa med mitt projekt.må gott o ha en mysig kväll,pip

2007-11-19 @ 18:23:46
URL: http://lillepip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0