ingen träning idag

idag bli det ingen träning, småvärk i kroppen och trött och hängig.
då tror jag att jag ska vila min kropp.
även om man känner dåligt samvete.

jag tror att min trevliga rethostan har kommit tillbaka för tredje gången, bryt ut nån gång, om
jag ska bli förkyld.

jag ska baka mej scones till kvällsmat, ungarna får pannkakor.
scones är så gott, och sällan som jag gör det, men nu är jag sugen.

det blir nog csi ikväll på tv-n.

vad ska ni se på???



Cool New Graphics - MySpace/Friendster

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ska inte kolla på nått speciellt.
Emil är snuvig och gnällig. Det kanske är nått som går men du behöver inte ha dåligt samvete för att du inte ska träna idag för det kan jag erkänna att jag aldrig har tid eller ork att göra. Så en dag spelar väl ingen roll. :).
Det sket sig att lägga ut en film på min blogg för det blev nått fel på sidan. Jag skulle ha lagt ut på Blue valley boys fördom har 3 filmer nu på Youtube.
Ha en skön kväll och krya på dig.
KRAM

2007-11-05 @ 17:53:57
URL: http://hemochlycka.blogg.se
Postat av: maja M

Scones har nästan glömt bort hur det smakade. Vi gjorde det på hemkundskapen i 9:an och jag vet att jag tyckte det var supergott.

2007-11-05 @ 18:12:35
Postat av: Linda

Minns inte när jag gjorde det sist..

Jag har länkat till dig! Ok, hoppas jag! :-)

2007-11-05 @ 20:24:05
URL: http://lindawashere.blogg.se
Postat av: marie

svar till maja.
det var länge sedan för mej med, men helt plötsligt ville jag äta scones, bara att baka, hihi

2007-11-05 @ 20:31:46
Postat av: Linda

Oj vilket kul (men stressig) jobb. Jag är slut bara av att få barngruppen samlad inför fotograferingen EN gång per år.. och du har väl typ en per dag, eller åt sånt!

2007-11-05 @ 20:41:50
URL: http://lindawashere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0