här har ni svaret ;)

det var bara en bloggare som visste, varför gäspning smittar.

kristin heter hon, här är svaret.

jag vet faktiskt svaret på din fråga!
när man gäspar så förmedlar man signalen till andra att det är dags att varva ner och sova. och man snappar upp det omedvetet


nu till min doktor tur, jag hade ingen myom, det var med lättnad,jag gick därifrån.
men jag ska äta 3 kurer hormoner, för att stabilisera blödningarna.

det är sedan om det fortsätter att krångla, som de uppföljer med mer avancerade prover, på sånt som inte syns.
han frågade om vi hade cancer i släkten, det vet jag inget om.
på min pappas sida har jag ingen kontakt med.
jaja, först äter jag de tabletterna, hoppas att det ställer rätt , så jag slipper ta sådana prover.
nu ska man gå och fundera på det oxå, cancer är inget roligt att tänka på.

hoppas att eran dag varit bra.
cya


Kommentarer
Postat av: Caroline

Tur att det inte var en myom iallafall.
Hoppas blödningarna rättar till sig.
Kram

2007-11-09 @ 14:50:36
URL: http://hemochlycka.blogg.se
Postat av: Moster Karin

Fint du skrivit om din lillasyster. Glömmer själv aldrig den dagen. Tänker på er. Hoppas det blir bättre med medicineringen,du har väl nog mycket ändå. Kramar från moster.

2007-11-09 @ 19:11:36
Postat av: Mia

Skönt att ha det där gjort...men så kan jag tycka att det finns lite opsykologiska läkare, faktiskt!
Läste om din syster också, vad kan man säga? Det finns liksom inga ord som kan trösta i det läget..

2007-11-10 @ 08:46:38
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0