godnatt alla bloggare ses i morn

snart sovdax, har varit ute på promenad i en timma.
det var lite halkigt, så jag tänkte, ajaj vinterskor.
jag som inte har några, jag slängde mina i våras.
så nu måste jag investera i vinterskor.

är det någon som har förslag på riktigt varma och fina vinterskor, till en
frusen person ????

lite humor

Forrest Gump på villovägar

Forrest Gump satt på ett tåg. Framför honom satt en man och läste en porrtidning. Forrest frågade om han fick titta i tidningen och mannen gav honom den. Helt plötsligt frågade Forrest:
- Vad är mens för något?
Mannen svarar:
- Det är när man blir röd i ansiktet.
Forrest frågar igen:
- Vad är en snopp?
Mannen svarar:
- Nåt som hänger, ungefär som en slips.
Forrest frågar en gång till:
- Vad är gruppsex?
Mannen svarar:
- Ett gäng människor som har roligt tillsammans.
Nästa dag ska Forrest åka buss. Han kliver ombord och ser busschaufförens slips, med motiv av bilar i olika färger.
- Tjusig snopp, säger Forrest.
Busschauffören blir röd i ansiktet.
Forrest säger:
- Har du mens?
Passagerarna i bussen börjar skratta och Forrest säger glatt:
- Har ni gruppsex? Får jag vara med?

blond female angel helping with child in bath and bubbles


Kommentarer
Postat av: mamma

Det finns ju så mycket att välja på. Ska du ha en sko som är bekväm att ha när du är ute och promenerar? Här är vi på väg att bli sjuka. Feber och magplågor....Usch och fy...Ha en bra morgondag...

2007-11-18 @ 22:58:59
URL: http://ganilla.blogg.se
Postat av: Mia

http://www.jobi.se/ titta här! Dom har jättesköna skor...Jag har beställt och väntar på kängor nu i dagarna. Godmorron på dig! *L*

2007-11-19 @ 08:01:12
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0