godnatt alla bloggare ses i morn

jag har suttit hela kvällen och broderat, nu ska jag krypa ner i sängen, och läsa en bok
det gör jag varje kväll, jag måste läsa i sängen innan jag somnar.
jag är en liten bokmal, älskar att läsa böcker.

amanda sover och lennart och robert tittar på snowboard "big jump" på tv.

jag lägger in lite kvällshumor.
_HUMORBREVET.se_ - Roliga historier, roliga filmer, kluriga gåtor, fräckisar, gratis skrattbrev med roliga historier. Även gratis script för roliga historier på din hemsida.

Sexdebuten

En pojke kommer hem sent en natt. Hans far blir förbannad då han egentligen skulle vara hemma senast 10 och ber sonen förklara sig. Sonen säger då tyst:
- Far, jag har haft min sex-debut.
Då smälte fadern och sa med sin mjuka stämma:
- Det är OK, när det gäller sånt så får du komma hem när du vill. Om det är någonting, så vet du att det bara är att fråga.
Sonen och fadern gick och la sig. Dagen därpå väckte sonen sin far och frågade lite tyst:
- Hur länge ska man ha ont i röven efter att ha gjort det första gången?


Graphics - Ourspace.biz at http://www.ourspace.biz/

MySpace Codes for Images at OurSpace.biz

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad du är duktig...sitta och brodera så där..får dåligt samvete, jag! Här blir det inte mycket gjort *suck*

2007-11-18 @ 11:31:00
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0